Standplaats reserveren tijdens de Prenne beurs

Wil je jouw (nieuwe) producten of diensten voorstellen op hét netwerkevent voor preventieadviseurs? Dan moet je op de Prenne zijn! Het wordt 4 maal per jaar georganiseerd en heeft gemiddeld 850 deelnemers per editie. De Prenne wisselt elke editie van Vlaamse provincie. Er is een opleiding- en beursgedeelte. Het beursgedeelte, de Commercial corner, varieert tussen de 65 en 105 standen (afhankelijk van de locatie). Je hebt als standhouder op de Prenne keuze uit 3 verschillende pakketten. Bekijk hier enkele foto's van de commercial corner.

Tarieven 2025

Keuze uit 3 pakketten Prijs (excl. btw)

Golden: 3 maal standhouder op de Prenne (maximum) 

Enkel bij Golden: Je krijgt vooraf de kans om bij ALLE 3 gekozen edities zelf je geprefereerde plaats op het standenplan te kiezen. Bovendien ben je uiteraard zeker van 3 deelnames (maximum). 

                             Ook het gebruik van de LeadTracker/badgescanner is voor Golden standhouders gratis inbegrepen tijdens deze 3 edities!

Let op: Exclusief aanbod! Bewust gelimiteerd qua beschikbaarheid. Voor het golden pakket wordt één totaalfactuur opgemaakt begin 2025. 

€4850 

Silver: 2 maal standhouder op de Prenne 

€2600
Bronze: 1 maal standhouder op de Prenne  €1300

Praktische informatie

Elk pakket is inclusief een open standruimte van 3 op 3 meter, lage tafel, 2 stoelen, stroomaansluiting en internetverbinding. Je logo met doorklik naar je eigen website zal ook gecommuniceerd worden naar onze leden. Bij iedere Prenne editie kunnen tot 3 personen op de stand worden ingeschreven (toegang tot ontbijt, lunch en drank is standaard inbegrepen). Wenst u meer personen in te schrijven op uw stand, dan kan dat enkel door hen te laten deelnemen aan de (betalende) seminaries OF per bijkomende persoon 75€ te betalen als forfaitair bedrag. 

Nieuw is de extra optie van de LeadTracker/BadgescannerAan iedere stand(nummer) wordt een aparte scanner toegewezen. Voor aanvang van de Prenne zal je deze scanner dus op je standplaats terugvinden. Deze badgescanner werkt draadloos en er is geen internetverbinding of computer nodig. Als standhouder scan je simpelweg de barcode op de badge van de bezoeker. Na afloop van de Prenne worden de individueel gescande gegevens gedownload en gekoppeld aan de interessante bezoekersgegevens zoals naam, voornaam, bedrijf en e-mailadres. Eén contactpersoon (met mailadres) van iedere stand wordt vooraf opgelijst waarnaar de individuele scanresultaten naartoe gestuurd worden, uiterlijk 3 werkdagen na de Prenne. Deze extra optie (dit is GEEN verplichting) is betalend aan 175€ excl. btw/Prenne. Na online reservatie van de stand wordt nog tijdig gevraagd of je hiervan gebruik wenst te maken. Enkel voor de ‘Golden standhouders’ is deze functie gratis inbegrepen.

De dagindeling van een Prenne kan je hieronder terugvinden:

Tijd Omschrijving
06.00 - 08.00u Opbouw standen
08.00u Ontbijt
08.30u Start (betalende) opleidingssessies
10.40 - 11.15u Netwerkmoment*
12.15 - 13.15u Lunch & netwerkmoment*
15.25u - 16.00u Netwerkmoment*
17.00u Einde sessies en begin lounge bar.
*Deelnemers kunnen buiten de netwerkmomenten ook de standenhal bezoeken.
 

Na de bestelling van uw standruimte, gebeurt de facturatie steeds 2 maanden voor de desbetreffende Prenne('s) van start gaat. Tenzij u inschreef voor het Golden package, dan ontvangt u 1 totaalfactuur begin 2025. De verdere praktische info betreffende standindeling en vraag naar namen standbemanning wordt ook tijdig doorgestuurd.

  • Prenne 73: 13/03/2025 in Brabanthal (Leuven)  
  • Prenne 74: 12/06/2025 in Flanders Expo (Gent) 
  • Prenne 75: 18/09/2025 in Ter Elst (Edegem) 
  • Prenne 76: 20/11/2025 in Xpo (Kortrijk) 

Heb je een vraag?

Contacteer Stefan via stefan@prebes.be voor alle vragen in verband met standhouders op de Prenne.

Testimonial door standhouders

Welke meerwaarde haal ik als standhouder uit het Prenne event van Prebes?

 

 

Vul het formulier in en reserveer!

Hierna ontvang je een automatische bevestigingsmail (check ook je spam). Hou deze zeker bij als nazicht voor de praktische afspraken en deadlines!