Adverteren in digitale nieuwsbrief

Prebes verstuurt om de 2 weken een digitale nieuwsbrief naar 11.000 contacten. Met een standaard open rate van 35% scoort deze zeer goed. Vanaf midden 2021 kan je voortaan hierin ook digitaal adverteren door een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding te promoten.

Om de positie van de geponsorde content te bekijken, kan deze nieuwsbrief je een idee geven. In combinatie met de printscreen hiernaast. Achter de blauwe onderlijnde tekst, komt een link naar je website.

Adverteren digitale nieuwsbrief Prijs (excl. btw)

OPZET

  • Lever een korte tekst of nieuwsitem aan met maximaal 120 tekens (incl. spaties) voor onder de rubriek ‘gesponsorde content’.
  • TIPS om deze korte tekst beter te laten scoren: 
    • gebruik hierin een actief woord (bv: 'ontdek', 'check') 
    • zorg dat de tekst niet als 'commercieel' aanvoelt
    • hou het simpel, uitnodigend en fris om te lezen
    • gebruik 'je' in plaats van 'u'
  • Dit kan gaan over een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding.
  • Geadresseerden kunnen doorklikken naar je eigen aangeleverde weblink voor meer gedetailleerde info.
  • In iedere nieuwsbrief is er exclusiviteit voor max. 2 adverteerders. 
  • Deze content wordt ook gedeeld via onze LinkedIn pagina.

BEREIK

  • 11.000 contacten die de nieuwsbrief ontvangen (open rate 35%).
  • ~ 4.000 via LinkedIn.
  • één week na publicatie van je digitale advertentie, ontvang je van ons het aantal clicks dat dit gegenereerd heeft.

€800 / editie*

 

* Reserveer je meteen voor 2 opeenvolgende edities (2 edities in dezelfde maand) of voor 2 opeenvolgende maanden (1 editie per maand), dan is de voordeelprijs €1.500 voor beide samen (ipv 800€ voor elk).

* In de maanden juli en augustus wordt er geen ruimte voorzien voor het plaatsen van een digitale advertentie.

Hoe kandidaat stellen? 

Stuur een e-mail naar stefan@prebes.be met je mogelijke voorstel/content en de voorkeur van publicatiemaand. Wij beslissen dan op basis van een aantal criteria én de nog beschikbare plaats(en) of dit kan gepubliceerd worden. 

Aanleverdeadline?

De aanleverdeadline van je content is telkens minstens 1 week voor verzending van de desbetreffende nieuwsbrief. Er wordt een nieuwsbrief verstuurd tijdens de eerste 2 weken van iedere maand en eentje tijdens de laatste 2 weken van iedere maand, maar de exacte publicatiedatum kan variëren.