Prebes verstuurt om de 2 weken een digitale nieuwsbrief naar 14.500 contacten. Met een standaard open rate van 35% scoort deze zeer goed. Je kan hierin ook digitaal adverteren door een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding te promoten.
Als gemiddelde score van de recentste digitale advertenties kan je telkens rekening houden met:
- 3848 keren de nieuwsbrief geopend
- 146 clicks (waarvan 88 unieke) op de advertentie via de nieuwsbrief
- 605 impressies en 49 clicks op de advertentie via LinkedIn
Om de positie van de geponsorde content te bekijken, kan deze nieuwsbrief je een idee geven, in combinatie met de printscreens hieronder. Achter de blauwe onderlijnde tekst, komt een link naar je website.
Voorbeeld plaatsing in de nieuwsbrief | Voorbeeld plaatsing op LinkedIn |
Adverteren digitale nieuwsbrief | Prijs (excl. btw) |
---|---|
OPZET
BEREIK
|
€850 / editie*
|
* Reserveer je meteen minstens 3 digitale advertenties in hetzelfde kalenderjaar, geldt er een voordeelprijs van 750€/editie (ipv 850€/editie).
* In de maanden juli en augustus wordt er geen ruimte voorzien voor het plaatsen van een digitale advertentie.
Hoe kandidaat stellen?
Stuur een e-mail naar stefan@prebes.be met je mogelijke voorkeur van publicatiemaand(en). Wij geven je de op dat moment nog beschikbare plaats(en) door om te publiceren. Na bevestiging ontvang je dan de verdere praktische details.
Aanleverdeadline?
De aanleverdeadline van je content is telkens minstens 1 week voor verzending van de desbetreffende nieuwsbrief. Er wordt een nieuwsbrief verstuurd tijdens de eerste 2 weken van iedere maand en eentje tijdens de laatste 2 weken van iedere maand, maar de exacte publicatiedatum kan variëren. Vraag zeker naar de beschikbare mogelijkheden.
Dit zijn de ingeplande data voor verzending van de nieuwsbrief in 2025: 7 jan, 21 jan, 4 mrt, 1 april, 13 mei, 27 mei, 10 juni, 2 sept, 16 sept, 30 sept, 4 nov, 18 nov, 2 dec en 16 dec.