Wil je jouw (nieuwe) producten of diensten voorstellen op hét netwerkevement voor preventieadviseurs? Dan moet je op de Prenne zijn! Het wordt 4 maal per jaar georganiseerd en heeft gemiddeld 750 deelnemers per editie. De Prenne wisselt elke editie van Vlaamse provincie. Er is een opleiding- en beursgedeelte. Het beursgedeelte, de Commercial corner, varieert tussen de 60 en 100 standen (afhankelijk van de locatie). Je hebt als standhouder op de Prenne keuze uit 3 verschillende pakketten. Bekijk hier enkele foto's van de commercial corner.
Tarieven 2024
Keuze uit 3 pakketten | Prijs (excl. btw) |
---|---|
|
|
Silver: 2 maal standhouder op de Prenne |
€2200 |
Bronze: 1 maal standhouder op de Prenne | €1100 |
Praktische informatie
Elk pakket is inclusief een standruimte van 3 op 2 meter, lage tafel, 2 stoelen, stroomaansluiting en internetverbinding. Je logo met doorklik naar je eigen website zal ook gecommuniceerd worden naar onze leden. Bij iedere Prenne editie kunnen tot 3 personen op de stand worden ingeschreven (toegang tot ontbijt, lunch en drank is standaard inbegrepen). Wenst u meer personen in te schrijven op uw stand, dan kan dat enkel door hen te laten deelnemen aan de (betalende) seminaries OF per bijkomende persoon 75€ te betalen als forfaitair bedrag.
Nieuw is de extra optie van de LeadTracker/Badgescanner. Aan iedere stand(nummer) wordt een aparte scanner toegewezen. Voor aanvang van de Prenne zal je deze scanner dus op je standplaats terugvinden. Deze badgescanner werkt draadloos en er is geen internetverbinding of computer nodig. Als standhouder scan je simpelweg de barcode op de badge van de bezoeker. Na afloop van de Prenne worden de individueel gescande gegevens gedownload en gekoppeld aan de interessante bezoekersgegevens zoals naam, voornaam, bedrijf en e-mailadres. Eén contactpersoon (met mailadres) van iedere stand wordt vooraf opgelijst waarnaar de individuele scanresultaten naartoe gestuurd worden, uiterlijk 3 werkdagen na de Prenne. Deze extra optie (dit is GEEN verplichting) is betalend aan 175€ excl. btw/Prenne. Na online reservatie van de stand wordt nog tijdig gevraagd of je hiervan gebruik wenst te maken. Enkel voor de ‘Golden standhouders’ is deze functie gratis inbegrepen.
De dagindeling van een Prenne kan je hieronder terugvinden:
Tijd | Omschrijving |
---|---|
06.00 - 08.00u | Opbouw standen |
08.00u | Ontbijt |
08.30u | Start (betalende) opleidingssessies |
10.40 - 11.15u | Netwerkmoment* |
12.15 - 13.15u | Lunch & netwerkmoment* |
14.15u - 14.50u | Netwerkmoment* |
17.00u | Einde sessies en begin lounge bar. |
*Deelnemers kunnen buiten de netwerkmomenten ook de standenhal bezoeken.
Na de bestelling van uw standruimte, gebeurt de facturatie steeds 2 maanden voor de desbetreffende Prenne('s) van start gaat. Tenzij u inschreef voor het Golden package, dan ontvangt u 1 totaalfactuur begin 2023. De verdere praktische info betreffende standindeling en vraag naar namen standbemanning wordt ook tijdig doorgestuurd.
- Prenne 69: 07/03/2024 in Brabanthal (Leuven)
Prenne 70: 18/06/2024 in Xpo (Kortrijk) REEDS VOLZET!- Prenne 71: 19/09/2024 in Stayen (Sint-Truiden)
Prenne 72: 21/11/2024 in Ter Elst (Edegem) =REEDS VOLZET!
Heb je een vraag?
Contacteer Stefan via stefan@prebes.be voor alle vragen in verband met standhouders op de Prenne.
Testimonial door standhouders
Welke meerwaarde haal ik als standhouder uit het Prenne event van Prebes?
Vul het formulier in en reserveer!
Hierna ontvang je een automatische bevestigingsmail (check ook je spam). Hou deze zeker bij als nazicht voor de praktische afspraken en deadlines!