Commercieel aanbod Prebes

Doelgerichte publiciciteit naar preventieadviseurs, vertrouwenspersonen, milieucoördinatoren en iedereen die begaan is met welzijn en preventie op het werk? Hieronder sommen we op hoe je via Prebes meer visibiliteit voor je bedrijf kan creëren. Klik verder door om deze te ontdekken en mogelijk online te reserveren. Na online reservatie ontvang je een automatische bevestigingsmail.

Voor meer info kan je mailen naar stefan@prebes.be.

Wil je jouw (nieuwe) producten of diensten voorstellen op hét netwerkevent voor preventieadviseurs en iedereen die begaan is met welzijn en preventie op het werk? Dan moet je op de Prenne zijn! Het wordt 4 maal per jaar georganiseerd en heeft gemiddeld tussen de 850 en 1.000 deelnemers per editie. De Prenne wisselt elke editie van Vlaamse provincie. Er is een opleiding- en beursgedeelte. Het beursgedeelte, de commercial corner, varieert tussen de 65 en 105 standen (afhankelijk van de locatie). Je hebt als standhouder op de Prenne keuze uit 3 verschillende pakketten.
Prebes verstuurt om de 2 weken een digitale nieuwsbrief naar 11.000 contacten. Met een standaard open rate van 35% scoort deze zeer goed. Je kan hierin digitaal adverteren door een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding te promoten.
Veiligheidsnieuws is hét gewaardeerde vakblad voor preventieadviseurs. Het bevat artikels, praktijkcases, nieuwe trends, onderzoeken … Het verschijnt 4 maal per jaar (72 pagina's) in maart, juni, september en december met steeds een oplage van meer dan 8.000 exemplaren (6.500 print en 1.500 digitaal). Elke editie biedt ruimte voor maximaal 26 advertentiepagina's. Alle Veiligheidsnieuws uitgaven staan ook digitaal ter beschikking voor onze leden.
Krijg meer reacties op je vacature door deze via onze website en mailing te verspreiden! Elke donderdag wordt onze Vacatureflash verstuurd naar meer dan 10.500 preventieadviseurs, milieucoördinatoren en andere geïnteresseerden in welzijn en preventie op het werk. Er is ook de mogelijkheid om je vacature te verspreiden via onze sociale media kanalen.