Adverteren via de nieuwsbrief

Adverteer (online) via de digitale nieuwsbrief in 2025

Prebes verstuurt om de 2 weken een digitale nieuwsbrief naar meer dan 14.000 contacten. Met een standaard open rate van 35% scoort deze zeer goed. Je kan hierin ook digitaal adverteren door een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding te promoten.

Meer info? Mail naar stefan@prebes.be

  • Om de twee weken verstuurd naar 14000 contacten
  • Ook via Linkedin


Onze tarieven voor 2025

Meest populair

vanaf 3 digitale advertenties in hetzelfde kalenderjaar

Verspreiding via de nieuwsbrief en LinkedIn€750 per editie excl. btw

Geef hier je bestelling door
  • Bereik van meer dan 14000 contacten via de nieuwsbrief
  • Open rate van de nieuwsbrief ligt rond de 35%
  • Meer dan 6000 volgers via ons LinkedIn kanaal

minder dan 3 digitale advertenties

Verspreiding via de nieuwsbrief en LinkedIn€850 per editie excl. btw

Geef hier je bestelling door
  • Bereik van meer dan 14000 contacten via de nieuwsbrief
  • Open rate van de nieuwsbrief ligt rond de 35%
  • Meer dan 6000 volgers via ons LinkedIn kanaal

Praktische info

OPZET

Lever een korte tekst of nieuwsitem aan met maximaal 160 tekens (incl. spaties) voor onder de rubriek ‘gesponsorde content’.

Tips om deze korte tekst beter te laten scoren:

  • gebruik hierin een actief woord (bv: 'ontdek', 'check')
  • zorg dat de tekst niet als 'commercieel' aanvoelt
  • hou het simpel, uitnodigend en fris om te lezen
  • gebruik 'je' in plaats van 'u'

Dit kan gaan over een eigen webinar, event, product, dienst, nieuwtje of opleiding. Geadresseerden kunnen doorklikken naar je eigen aangeleverde weblink voor meer gedetailleerde info.

In iedere nieuwsbrief is er exclusiviteit voor max. 2 adverteerders.

Deze content wordt ook gedeeld via onze LinkedIn pagina.

BEREIK

  • 14.500 contacten die de nieuwsbrief ontvangen (open rate 35%).
  • ~ 6.000 via LinkedIn.

Op aanvraag kan je 2 weken na publicatie van je digitale advertentie het aantal clicks doorkrijgen dat dit gegenereerd heeft via de nieuwsbrief en via LinkedIn.

Als gemiddelde score van de recentste digitale advertenties kan je telkens rekening houden met:

  • 3848 keer de nieuwsbrief geopend
  • 146 clicks (waarvan 88 unieke) op de advertentie via de nieuwsbrief
  • 605 impressies en 49 clicks op de advertentie via LinkedIn

DEADLINE AANLEVEREN

De aanleverdeadline van je content is telkens minstens 1 week voor verzending van de desbetreffende nieuwsbrief.